AKTUALNOŚCI

 

 

  

Sesja Rady Powiatu Świdnickiego 
(26.06.2018)

A A A

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na najbliższą sesję Rady Powiatu Świdnickiego, która odbędzie się 29 czerwca (piątek) o godz. 13.00 w sali narad Starostwa Powiatowego w Świdnicy. 

Porządek obrad wygląda następująco:

  1. Otwarcie obrad XLIII sesji Rady Powiatu w Świdnicy.

  2. Stwierdzenie prawomocności sesji.

  3. Wybór Komisji Uchwał i Wniosków.

  4. Przedstawienie porządku obrad sesji.

  5. Przyjęcie protokołu XLII sesji Rady Powiatu.

  6. Sprawozdanie Starosty z działalności Zarządu Powiatu w okresie od poprzedniej sesji.

  7. Interpelacje i zapytania radnych.

  8. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu za 2017 rok i absolutorium dla Zarządu Powiatu w Świdnicy:
    a) przedstawienie sprawozdania Zarządu z wykonania budżetu za 2017 rok,
    b) przedstawienie opinii składu orzekającego RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu Powiatu Świdnickiego za 2017 rok,
    c) przedstawienie sprawozdania finansowego wraz z opinią biegłego rewidenta z badania sprawozdania finansowego za 2017 rok,
    d) przedstawienie informacji o stanie mienia komunalnego,
    e) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu Świdnickiego za rok 2017 wraz z opinią Komisji Rewizyjnej w sprawie wykonania budżetu powiatu za 2017 rok,
    f) przedstawienie opinii składu orzekającego RIO do wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu w Świdnicy,
    g) podjęcie uchwał w sprawie:
    - zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Świdnickiego za 2017 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2017 rok,
    - absolutorium dla Zarządu Powiatu w Świdnicy z tytułu wykonania budżetu powiatu za rok 2017.

  9. Podjęcie uchwał w sprawie:
    a) zmiany budżetu powiatu na 2018 rok;
    b) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Świdnickiego;
    c) oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy;
    d) oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świdnicy;
    e) zatwierdzenia sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świdnicy za okres od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.;
    f) rozpatrzenia wniosku o wyrażenie zgody na dokonanie cesji wierzytelności Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świdnicy;
    g) powołania komisji konkursowej do przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świdnicy;
    h) określenia zasad rozliczania tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć nauczycieli, dla których ustalony plan zajęć jest różny w poszczególnych okresach roku szkolnego, zasad udzielania i rozmiaru obniżek godzin tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć nauczycieli, którym powierzono stanowiska kierownicze oraz określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć niektórych nauczycieli szkół i placówek, dla których organem prowadzącym jest Powiat Świdnicki;
    i) ustalenia kryteriów i trybu przyznawania nagród dla nauczycieli szkół i placówek, dla których organem prowadzącym jest Powiat Świdnicki;
    j) regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania dodatków i innych składników wynagrodzenia nauczycieli oraz szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw;
    k) ustalenia czasu bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki w przedszkolach publicznych prowadzonych przez Powiat Świdnicki;
    l) ustalenia zasad zarządu mieniem Powiatu Świdnickiego w zakresie najmu i dzierżawy lokali użytkowych;
    m) ustalenia zasad zarządu mieniem Powiatu Świdnickiego w zakresie najmu lokali mieszkalnych i innych wykorzystywanych na cele mieszkalne;
    n) ustalenia wynagrodzenia Starosty Świdnickiego.

  10. Wnioski i oświadczenia.

  11. Informacje dla radnych.

  12. Zamknięcie obrad XLIII sesji Rady Powiatu w Świdnicy.

 


 

 |  do góry  |